Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Hej !! :)

Av Emelie Purpleheart - 1 april 2013 21:42

Hejsan! Jag heter Emelie Purpleheart och hoppas ni ska gilla bloggen. kommer lägga upp bilder på mig och winter sen men just nu behöver jag koppla till itunes och sånt hinner inte det just nu men sen kommer några bilder. 



Om ni vill veta eller ni kanske redan vet men ifall nån vill veta vad longserings fusket är bli min vän typ genom chatten och sen visar jag . Godnatt :)   


 


                                                                                                            //:Emelie Purpleheart :)

//:Emelie Purpleheart                                                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Purpleheart - 6 oktober 2013 21:05


Hej det var länge sen jag var inne på bloggen men det e därför att jag hade glömt lösenordet men nu har jag fixat det ;) Kmr att blogga mer senare ! Här kmr en bild på en frise'r Ska lägga upp bilder på mig på SSO snart Godnatt :)   ...

Av Emelie Purpleheart - 6 april 2013 20:33

Interjuv med Thea Yellowgirl:   1)Vartt har du hemstall? -Stevens gård   2) Varför gillar du starstable? -för att jag älskar hästar och det är kul med kompisar   3)Hur fick du veta att sso fanns? -Jag såg i en min häst tidning   ...

Av Emelie Purpleheart - 1 april 2013 21:18


Hejsan! Jag heter Emelie Purpleheart och hoppas ni ska gilla bloggen. kommer lägga upp bilder på mig och winter sen men just nu behöver jag koppla till itunes och sånt hinner inte det just nu men sen kommer några bilder.      Om ni vill veta el...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards